U-OV
Always-On campagne
Lekker bezig!
U-OV staat elke dag van het jaar klaar voor haar reizigers en gaat ver. Dat laten we zien met een campagne die bestaat uit inhakers op onder andere pasen, kerst en valentijnsdag. Ook formele boodschappen draaien mee, zoals een aangepaste dienstregeling bij winters weer. Net als U-OV staat ook deze campagne altijd aan, met een constante stroom aan nieuwe content. Vaak creatief, soms informatief, of een combinatie. Dit brengen we het gehele jaar tot stand dankzij een geoliede samenwerking tussen Adpin & MondoMarketing. Adpin maakt de vertaalslag naar online creatives, MondoMarketing draagt zorg voor publishing en monitoring.
Realisatie
- ❏ Google Ads Display advertising
- ❏ Social Video's: Facebook, Instagram & Twitter
- ❏ Digital out of Home
- ❏ Content & Strategie
Actuele inhakers
Met verschillende doelgroepen, heldere reismotieven en concrete doelstellingen voorzien we de reiziger van specifieke boodschappen/inhakers op maat. Deze inhakers zie je terug in alle uitingen: HTML5 banners, Social Video's en zelfs offline, op en rond Utrecht Centraal (Digital out of Home). Lekker bezig!
"Het perfecte moment timen"
Adpin zet U-OV in beweging met het vertalen van 'statische' ideeën naar strakke, geanimeerde online creaties. Vanwege het always-on karakter is het belangrijk dat er snel geschakeld wordt. Adpin neemt hierin verantwoordelijkheid en zorgt ervoor dat we de inhakers altijd op het perfecte moment timen. Ook hoeven we ons geen zorgen te maken over ingewikkelde technische specs. De samenwerking met performance driven digital marketing bureau MondoMarketing verloopt constructief en naar tevredenheid!"
Pieter van der Heijden
Online Marketing Specialist - MondoMarketing