RAM 1500
De RAM 1500 crushen?
Out with the old, in with the new. Gloednieuwe RAM 1500 modellen zijn de US Cardealer showroom ingestuurd. Dat betekende dat we de bestaande, succesvolle campagne moesten crushen! 💥
We verpulveren oude RAM modellen én eerder gemaakte banners. Directe conversie is frequent gemeten, hoewel ze op awareness waren gericht.
Met een blinkende nieuwe full-funnel strategie, rollen we een splinternieuwe always-on display campagne uit, die nog strakker naar resultaat stuurt.
Krachtige prestaties
Al sinds 2016 verzorgt Adpin display advertising voor de Nederlandse RAM 1500 dealer: US Cardealer. Het lanceren van nieuwe modellen bepaalt wanneer we nieuwe content ontwikkelen. We blijven doorlopend analyseren en verbeteren, ook als de huidige content nog werkt. Zo presteren de HTML5 Banners continu en laten ze US Cardealer nooit in de steek. Net als de krachtige RAM 1500.
- Demand Generation: De goed presterende awareness HTML5 banners zijn gepolijst op elk vlak (design, animatie, copy).
- Lead Generation & Nurturing: Display voor remarketing is opgezet: elk RAM 1500 model apart in beweging, tot in detail.
- Copy: De proposities zijn korter en krachtiger, omdat content verdeeld is over meerdere varianten.
- Banner Blindness - dat in verloop van tijd optreedt – stel je uit. De HTML5 bannersets verschillen zichtbaar van elkaar. De doelgroep ervaart niet alleen maar herhaling.